تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی» بسته‌شدن لوله‌های رحمی و خطر ناباروری در زنان «فاطمه»، اسم رمز صبوری در غزه + فیلم دستگیری و انهدام باندهای قاچاق دختران تاب‌آوری زنانه، قدرت مادرانه ملی‌پوش مشهدی از شانس خود برای رسیدن به المپیک پاریس می‌گوید آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار معاونت زنان است ۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند
سرخط خبرها
ویدئو | کارآفرینی با کندو از حیاط خانه تا صادرات به آنسوی مرز‌ها

ویدئو | کارآفرینی با کندو از حیاط خانه تا صادرات به آنسوی مرز‌ها

  • کد خبر: ۲۱۸۰۵۶
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
زندگی با زنبور عسل، از کودکی در زندگی سیده فاطمه حسینی جریان داشته است. ۴۰ سال پیش، با یک کندو در حیاط خانه، کار را شروع می‌کند و این یک کندو به ۲۰۰۰ عدد می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیده‌فاطمه حسینی زنبوردار نمونه مشهدی که از حیاط خانه به ۶۰ شعبه فعال در کشور رسید.

کندو‌ها برای توانمندسازی روستاییان به آنها واگذار و زمینه‌ای می‌شود برای گسترش صنعت زنبورداری در استان خراسان. ۶۰ شعبه فعال در کشور و صادرات عسل به حوزه خلیج فارس و افتخاراتی همچون کارآفرینی، پژوهشگری، زنبوردار و صادرکننده نمونه کشور، بخش کوچکی از دستاورد‌های اجتماعی و اقتصادی‌اش است.

خانم حسینی می‌گوید: عسل شیرین است، اما شیرین‌تر از آن، پیام زنبور عسل است: نظم، تلاش و تعاون.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.